null
مشاوره پیش از ازدواج


در مشاوره پیش از ازدواج، مراجع شناخت بهتری نسبت به خود و توانایی‌هایش را به دست آورده و با انتظارهایی که از ازدواج و تشکیل خانواده دارد، آشنا می شود.

  1. خانه
  2. >
  3. خدمات ما
  4. >
  5. مشاوره پیش از ازدواج

مشاوره پیش از ازدواج

برخلاف تصور بسیاری از افراد، آموزش پیش از ازدواج تنها به مراجعه نامزد‌ها به مراکز روان‌شناسی و تلاش برای شناخت بیشتر یکدیگر محدود نمی‌شود. گرچه دریافت مشاوره از زمان آشنایی تا ازدواج، دلیل مراجعه ی بسیاری از افراد به این مراکز است؛ اما این جلسه ها تنها بخشی از فعالیت مشاوران خانواده را شامل می‌شود. آموزش پیش از ازدواج، می‌تواند سال‌ها قبل از تصمیم گیری فرد برای تشکیل خانواده، آغاز شود. در جلسه های مشاوره و یا کارگاه‌های آموزشی، مراجع به کمک روان‌شناسان و مشاوران شناخت بهتری نسبت به خود و توانایی‌هایش را به دست آورده و با انتظارهایی که از ازدواج و تشکیل خانواده دارد، آشنا می شود.

دکتر متین در جلساتی مستمر تا زمان حل مشکل، همراه و همگام شما خواهد بود.

مشاوره پیش از ازدواج

مشاوره پیش از ازدواج، نوعی دیگر از مشاوره است که در آن روانشناس به زن و مرد کمک می­کند شناختی ژرف­تر و آگاهانه­تر نسبت به ارزش­ها، باورها­ و اهداف، انتظارات و ویژگی­های شخصیتی مثبت و منفی خود و طرف مقابل، داشته باشند.

مشاوره و روانشناسی پیش از ازدواج دکتر متین 4 تا 6 جلسه بوده و  ابتدا به صورت جلسات فردی و بعد مشترک خواهد بود. دو جلسه مشاوره نیز به آموزش مهارت های ارتباطی اختصاص پیدا می­کند.

 

کتاب های مرتبط

معرفی کتاب:  کتاب ازدواج بدون شکست

اخبار و مقالات

برای ارتباط با ما میتوانید با شماره  226652811 تماس بگیرید یا به ما ایمیل بزنید info@azarmatin.com

فهرست
به کمک نیاز دارید؟